Bouwjaar | 01-10-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 304.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NV-975-J Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 304.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NV-975-J Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Kramer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 1 |
Postcode | 4401 LA |
Plaats | Yerseke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 571699 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdekramer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.456 kg
Laadvermogen: 644 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 220 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
'Volvo for life', zeggen ze in Zweden. En daarin zit het allemaal besloten: prestaties, innovatie en vooral veilig en vooruitstrevend rijden. Natuurlijk ook in dit model. Een vijfcilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Boem is ho? Niet bij deze Volvo V70. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! De uitrusting van deze auto is met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer behoorlijk compleet.
Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V70 | Een solide basis
Heerlijk, zo'n Volvo V70! De ruimte is overweldigend, de luxe weldadig en de prestaties subliem. Ook de veiligheid laat niets te wensen over. Maar tot voor kort was deze chique stationcar slechts haalbaar voor een kleine groep bevoorrechte kopers. Daar komt nu verandering in dankzij de introductie van nieuwe basismotoren.
Dezelfde ruimte, dezelfde luxe, dezelfde uitstraling en dezelfde veiligheid. Maar nu levert Volvo de V70 met nieuwe basismotoren (incl bio-ethanol!) die de auto een heel ander prijskaartje geven.
Plus
- zeer ruim
- uiterst comfortabel
- subliem audiosysteem
Min
- 2.0F mist zesde versnelling
- gevoelloos remmen
- airco nadrukkelijk hoorbaar
Conclusie
Dezelfde ruimte, dezelfde luxe, dezelfde uitstraling en dezelfde veiligheid. Maar nu levert Volvo de V70 met nieuwe basismotoren die de auto een heel ander prijskaartje geven. De 2.0 liter Flexifuel (benzine en/of bio-ethanol) motor presteert gemiddeld. Door het ontbreken van een zesde versnelling laat deze motor iets te wensen over op het gebied van comfort. De 2.0 liter dieselmotor presteert keurig en is bovendien zeer zuinig.