![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-04-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 293.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-ZP-VB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 2.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 293.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-ZP-VB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Art Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stanleyweg 14 |
Postcode | 4462 GN |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 226843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.artautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2004 - mei 2007
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 177 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.378 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Met zijn strakke vormgeving, zijn hoge veiligheidsniveau en het geweldige comfort van deze Volvo V50, onderscheidt deze auto zich van de massa. De krachtige benzinemotor staat garant voor uitstekende prestaties. Niets geeft meer gevoel van luxe en comfort dan een lederen interieur. Ook dat is hier meegeleverd U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer elektrisch inklapbare buitenspiegels, neerklapbare achterbank en elektrisch bediende ramen.
De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Bij slecht weer houdt u graag de handen aan het stuur. De regensensor regelt automatisch hoeveel hulp u van de ruitenwissers nodig heeft. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze auto helemaal compleet.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V50 DRIVe | Einde of nieuw begin?
De Volvo V50 is razend populair onder leaserijders. Al vele jaren is dit een verkoopsucces voor Volvo. De V50 is zelfs al zo lang op de markt dat het voor veel leaserijders tijd is om een volgende auto uit te kiezen. En alhoewel menigeen tevreden is met de V50, wordt de volgende auto toch een andere. Volvo's succesnummer voldoet namelijk niet aan de milieueisen van de werkgever. Tenminste, tot nu toe, want de Volvo V50 is er nu ook in een uiterst milieuvriendelijke "DRIVe"-uitvoering. Reden genoeg om opnieuw voor Volvo te kiezen?
![Autotest | Volvo V50 DRIVe Einde of nieuw begin?](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2395/volvo-v50-16d-summum-drive-startstop.jpg)
De DRIVEe is een zuinige versie van de Volvo V50. De prestaties zijn voldoende en het weggedrag zelfs beter dan gebruikelijk. Het Scandinavische design is daarmee voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- vlot en toch zeer zuinig
- zeer veilig
- prima klank audiosysteem
Min
- start/stop systeem werkt niet onmerkbaar
- weinig bagageruimte (voor een stationcar)
- omslachtige procedure opklappen achterbank
Conclusie
Is de komst van DRIVe voldoende reden om opnieuw voor een Volvo V50 te kiezen? Zonder twijfel. Wie nu een zwaar gemotoriseerde V50 rijdt zal de 1.6D al een stapje terug ervaren, maar ook deze extra zuinige dieselmotor presteert verdienstelijk. Sterker nog: dankzij alle aanpassingen is het weggedrag verbeterd!
Daarnaast behoudt de V50 ook als DRIVe alle sterke punten die de auto zo populair maken: Scandinavisch design, beschaafde afmetingen en natuurlijk heel veel veiligheid.