Bouwjaar | 07-10-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 138.653 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | PX-779-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 138.653 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | PX-779-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HOC Zeeland B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verrijn Stuartweg 4 |
Postcode | 4462 GE |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 253569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hoczeeland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 208 - € 236 per kwartaal
Let op: wij rijden met deze auto, graag bellen voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor interessante afleverpakketten op www.hoczeeland.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo S60 | Verantwoordelijkheid nemen
Sedans? Die zijn moeilijk te verkopen in West-Europa. Op één uitzondering na: als er een pretentieus logo op de neus staat, dan zijn ze juist heel geliefd. Volvo behoort niet tot de merken waarvan alles verkoopt, zolang het logo er maar op staat. Toch denkt Volvo een manier te hebben gevonden om de S60 tot een onderscheidende auto te maken.
Bij de Volvo S60 draait het niet om indruk maken op anderen, maar op zelf genieten. Daarom staan comfort en veiligheid centraal. De vormgeving is ingetogen Scandinavisch.
Plus
- beschaafde uitstraling
- veel aandacht voor (actieve) veiligheid
- prima rijeigenschappen
Min
- hoog verbruik T5-motor
- DAB+ tuner niet standaard
Conclusie
Imago is vaak een kwestie van cijfers, specificaties en "bling bling". Volvo heeft een nieuwe insteek gevonden: veiligheid en verantwoordelijkheid tot begeerlijke zaken maken. Dat doet het merk door zaken waar te maken die anderen vooralsnog alleen beloven. Zo levert Volvo de S60 niet meer met dieselmotoren, is de topsnelheid beperkt en wordt de auto geproduceerd waar de vraag het grootst. Het motorvermogen en de uitstekende wegligging worden ingezet om het comfort en de veiligheid te dienen, niet om uit te dagen tot sportief rijden. Niet alleen het topmodel, maar Iedere Volvo is voorzien van alle veiligheidsvoorzieningen die het merk in huis heeft.
Daarmee is de S60 een verstandige, maar nog steeds geen begeerlijke auto. Deze proefrit wijst anders uit: in de praktijk is de S60 een auto die keer op keer bewijst dat Volvo de juiste keuzes heeft gemaakt. De nadruk ligt op zaken die daadwerkelijk zinvol zijn, niet op zaken die indruk maken op anderen.