Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance Leder Dynaudio Pano ACC Camera

€ 30.950,-

Bouwjaar 10-10-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.691 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance Leder Dynaudio Pano ACC Camera


€ 30.950,-

Algemeen

Bouwjaar 10-10-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.691 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zuid-West Occasions B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Kleverskerkseweg 5
Postcode 4338 PP
Plaats Middelburg
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)118 - 578338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zuidwestoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Kleur: Onbekend

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u
Ledig gewicht: 1.445 kg
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard

Dynamische styling, zorgvuldig afgewerkt met fraaie materialen en ontworpen met oog voor detail. De Volkswagen Golf is van binnen en van buiten een toonbeeld van Duits design. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze auto. Deze Volkswagen Golf legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Licht en lucht komen onbelemmerd binnen als het elektrisch bediende glazen panoramadak met één druk op de knop wordt geopend. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptieve verlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Over het digitale dashboard is goed nagedacht. Alle belangrijke functies binnen en buiten in één oogopslag. De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van connected drive services, premium audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning en DAB ontvangst.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forwa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie