vorige 2 van 2 volgende

Volkswagen Golf 1.8 CL Automaat

€ 3.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-10-1993
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.871 km
Deuren 5
Kenteken XZ-762-P Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Algemeen

Bouwjaar 01-10-1993
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.871 km
Deuren 5
Kenteken XZ-762-P Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf H. ten Rouwelaar
Contactpersoon H. ten Rouwelaar
Adres Nieuweweg 1-5
Postcode 4315 PR
Plaats Dreischor
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)111 - 401361 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 13704881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfhtenrouwelaar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Deze inmiddels klassieke Volkswagen Golf Automaat komt uit 1993 en is door de vorige eigenaar geïmporteerd uit Duitsland, wegens verhuizing naar Nederland. De uitzonderlijk lage kilometerstand is aantoonbaar middels documentatie. Op de welbekende plekken op het spatbord zijn overzet stukken zichtbaar, deze reparatie is in Duitsland uitgevoerd. (zie foto). De APK is geldig tot 20-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld ? 117,83 per kwartaal.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie