Bouwjaar | 26-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 53.106 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 53.106 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Jonge Vlissingen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 23 |
Postcode | 4382 NA |
Plaats | Vlissingen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 410800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-dejonge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2021 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 225 kW (306 PK)
Vermogen elektromotor(en): 134 kW (182 PK)
Vermogen brandstofmotor: 225 kW (306 PK)
Koppel: 227 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.905 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.510 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 22 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 172 - € 188 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/getattachment/Redactionele-pagina-s/Garantie/Algemene-voorwaarden-auto-particulier-(print )-juni-2022-(1).pdf.aspx?lang=nl-NL
= Bedrijfsinformatie =
Toyota de Jonge , ECHT Zeeuws sinds 1969! Wij zijn dé Toyota-dealer voor Midden Zeeland. U vindt onze dealerbedrijven in Goes & Vlissingen.
Een betrouwbare occasion, voor iedereen! Daar staan wij voor!
Maximale Zekerheid met Toyota Approved Occasions: o Tot 24 maanden garantie op Toyota occasions (afhankelijk van leeftijd en aandrijflijn, informeer naar de voorwaarden) o Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema o Minimaal 12 maanden APK o 24/7 pechhulp in Europa o Garantie op slijtagegevoelige onderdelen gedurende de eerste 10.000 km, gereden binnen de eerste 6 maanden na aflevering van de auto o Volledige poetsbeurt exterieur en reiniging van interieur o Minimaal halfvolle tank brandstof.
Uw interesse gewekt? Neem dan vrijblijvend contact op met ons verkoopteam.
T: 0118-410800
verkoopvlissingen@toyota-dejonge.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.