Bouwjaar | 29-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.382 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-XH-GX Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
€ 5.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.382 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 29-XH-GX Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dahab Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cookweg 21 |
Postcode | 4462 HE |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 217669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dahabautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2007 - mei 2009
Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 173 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.725 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.
Zekerheden bij Dahab Auto's:
-Verschillende garantiemogelijkheden;
-Scherpste prijzen;
-Open en eerlijk advies;
-Inruil en financiering mogelijk en
-Al 18 jaar ervaring en kennis.
Contact gegevens:
Tel: 0113-217669
E-mail: Verkoop@dahahautos.nl
WhatsApp: 0616650353
Gelieve eerst te bellen voordat u langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.
(ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde specificaties afwijken van de werkelijke specificaties, deze zijn derhalve onder voorbehoud)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.