Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-play

€ 9.750,- incl. BTW

Bouwjaar 25-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 114.647 km
Deuren 5
Kenteken H-623-PH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 53 kW (72 pk)

Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-play


€ 9.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 114.647 km
Deuren 5
Kenteken H-623-PH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 53 kW (72 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Burg Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mr. F.J. Haarmanweg 53-C unit J
Postcode 4538 AN
Plaats Terneuzen
Provincie Zeeland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48630963 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/60 R15
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 347 x 162 x 146 cm
Wielbasis: 234 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.240 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Achterbank in delen neerklapbaar

Achteropkomend verkeer waarschuwing

Achteruitrijcamera

Airbag bestuurder

Airbag passagier

Airbag(s) hoofd achter

Airbag(s) hoofd voor

Airbag(s) side voor

Airco

Anti Blokkeer Systeem (ABS)

Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth

Bandenspanningscontrolesysteem

Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar

Brake Assist System

Buitenspiegels elektrisch verstelbaar

Buitenspiegels in carrosseriekleur

Buitenspiegels verwarmbaar

Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

Cruisecontrol

Electronic Brake Distribution (EBD)

Electronic Stability Program (ESP)

Elektrische ramen voor

LED achterlichten

LED dagrijverlichting

Lederen stuurwiel

Lederen versnellingspook

Multimedia-voorbereiding

Radio

Spraakbediening

Start/stop systeem

Startblokkering

Stuur verstelbaar

Stuurbekrachtiging

Stuurwiel multifunctioneel

Telefoonintegratie premium

Tractie Controle Systeem (TCS)

Uitzetbare achterzijruiten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst

De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.

Autotest | Toyota Aygo Klaar voor de toekomst

De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • moderne techniek
  • Originele vormgeving

Min

  • veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
  • achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
  • beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster

Conclusie

De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.

De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.

Deel deze advertentie