Bouwjaar | 08-02-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.767 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 74-XH-FR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-02-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.767 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 74-XH-FR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fides Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | slabbecoornweg 60B |
Postcode | 4691 RZ |
Plaats | Tholen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 86346896 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 160 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Suzuki ignis Type1.3-16V GL
Bouwjaar : 2005
Afgelezen kilometerstand:207659km
APK vervaldatum : 08-09-2024
Transmissie : Handgeschakeld
Cilinderinhoud : 1328cc
Antal cilinders : 4
Vermogen(kW): 69kW
Vermogen (pk) : 94hp
Brandstof : benzine
Verbruik stad : 8.3 l/100km (1:12km
Verbruik snelweg : 5.5 l/100km (1:18.2km)
Verbruik gecombineerd : 6.5 l/100km (1:15.4km
CO2-uitstoot NEDC154
Emissieklasse : 4
Chassisnummer : TSMMHX51S00105116
Energielabel : D
Aandrijving : FWD
trekgewicht ongeremd : 350kgMaximaal
trekgewicht: geremd800kg
Aantal zitplaatsen : 5Maximaal
Aantal deuren : 4
Aantal sleutels : 2
Wegenbelasting : 89-94 euro per kwartaal
Serious buyer please contact,
sms or whatsapp : 0686 34 6896
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.