Suzuki Grand Vitara 1.9 JLX
n.o.t.k.
Bouwjaar | 24-11-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 156.410 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-VBP-5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-11-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 156.410 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-VBP-5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Descendre |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuidhof 1 |
Postcode | 4541 CS |
Plaats | Sluiskil |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31966925 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumdescendre.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 2.045 kg
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 per kwartaal
Start en rijd maar zit een tik in de motor!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Grand Vitara | Eindelijk weer een echte
Moderne SUV's zijn steeds meer imago-auto en steeds minder terreinauto geworden. Logisch, want menigeen koopt een dergelijke auto alleen om de ruimte en de uitstraling. Dan is betalen voor ongebruikte techniek weggegooid geld. Maar wat als een SUV wel wordt gebruikt voor de wintersport? Als de auto wel een aanhanger moet trekken? Of als de gebaande paden wel worden verlaten? Gelukkig is er weer een echte SUV op de markt: de nieuwe Suzuki Grand Vitara.
De Suzuki Grand Vitara is een echte terreinauto. Dat betekent een matig comfort en weggedrag op de openbare weg, maar ijzersterk in het terrein. Bekend om ruimte en hoge betrouwbaarheid.
Plus
- presteert goed off-road
- geslaagde vormgeving
- zeer ruim
Min
- presteert minder on-road
- onlogisch leveringsprogramma (4wd techniek / motoren)
- fors brandstofverbruik
Conclusie
Een tweeledige conclusie voor een tweeledige test. Het eerste deel van de proefrit werd verreden op de openbare weg. Daar scoort de nieuwe Suzuki Grand Vitara met een geslaagd uiterlijk, veel ruimte en een verdienstelijk weggedrag. Maar deze derde generatie van de Grand Vitara is minder stil, snel en comfortabel dan SUV's die puur zijn bedoeld als ruime personenenauto en alle capaciteiten als terreinauto zijn kwijtgeraakt.
In het terrein is de ervaring met de Grand Vitara compleet anders. Alles wat is ingeleverd aan raffinement op de verharde weg, wordt in het terrein dubbel terugbetaald. Dit is geen SUV die vergeten is waar het allemaal om ging: met de Suzuki Grand Vitara kan en mag alles. Eindelijk weer een echte SUV (Ivo Kroone).