![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 31-01-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.286 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 45-ZD-PL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.286 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 45-ZD-PL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RamAz Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Roterij 25 |
Postcode | 4328 BB |
Plaats | Burg-Haamstede |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19640986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 177 x 147 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.467 kg
Laadvermogen: 602 kg
GVW: 2.069 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 228 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Deze Skoda Superb komt uit 2008, werd geleverd van 01-09-2006 tot 31-08-2008 en kostte toen € 34.539,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1781 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 212 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,5 liter per 100 km en hij weegt 1467 kg. De APK is geldig tot 09-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.
Ramaz Auto's eigen toevoeging,
- Automaat!
- Cruise Control
- Onderhoud beschikbaar
- Airco
- Trekhaak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Superb | Superber
"Wie slim is rijdt Skoda", luidt het credo van het merk. En misschien wel de slimste van alle Skoda's is de Superb. Dit topmodel van het Tsjechische merk biedt namelijk de ruimte van een limousine en combineert dat met het prijskaartje van een heel gewone middenklasser. Met de nieuwe Superb gaat Skoda nu een stapje verder...
![Autotest | Skoda Superb Superber](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/446/skoda-superb.jpg)
Ruimte en comfort uit een klasse hoger. Een prijs van een klasse lager. De Skoda Superb is de slimste keuze in het zakelijke segment en dat geldt des te meer voor generatie 2015.
Plus
- sublieme prijs/prestaties verhouding
- ruim als een limousine
- prima rijeigenschappen
Min
- storende bult in midden vloer voor achterbank
- dashboardkastje onhandig klein
- matige akoestiek audiosystem achterin
Conclusie
De Superb is het topmodel van Skoda. Voorheen combineerde de Superb de ruimte van een limousine met de nuchtere aanpak van Skoda. De nieuwe Superb kiest voor een heel andere insteek: de Superb biedt het beste wat Skoda in huis heeft.
Daarmee lijkt de fabrikant zijn doel voorbij te streven, maar ondanks alle verbeteringen blijft het prijskaartje onverminderd scherp. Tegelijkertijd is het nog lastiger om aan te wijzen waar Skoda heeft bezuinigd om tot zo'n scherpe prijs te komen. Het lijstje minpunten beperkt zich tot enkele futiliteiten, terwijl de opsomming van de pluspunten te lang is voor deze conclusie. Kortom: het topmodel van Skoda is nog superber geworden.