Bouwjaar | 14-03-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-291-DH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 34.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-291-DH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Poppe Goes Seat/Skoda dealer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amundsenweg 35 |
Postcode | 4462 GP |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 211048 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopoppe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 310138
Productienummer: 310138
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.137 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 1.670 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
CO2-uitstoot: 128 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Auto Poppe is uw officieel dealer voor Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, Seat en Skoda voor geheel Zeeland. Met onze merken bieden wij u een uitgebreid aanbod van dealerkwaliteit occasions waarbij ons streven ligt op expertise, kwaliteit en klanttevredenheid. Onze dealerbedrijven zijn gevestigd in Goes, Vlissingen, Terneuzen en Oostburg.
De prijs van deze auto is inclusief BTW, BPM, rijklaarmaakkosten en leges.
*Kijk voor onze interessante afleverpakketten op www.autopoppe.nl.
*Onze occasions worden standaard geleverd met APK, uitgebreide poetsbeurt en vloeistofcontrole.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden. Hoewel de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens te allen tijde voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Scala | Meer verfijning voor fijner rijden
De Skoda Scala is een bijzondere auto. Het koetswerk houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar. De techniek wordt gedeeld met andere merken, waardoor de prijs het midden houdt tussen een budget-auto en een doorsnee-auto. En dat lenen van onderdelen heeft nog een voordeel: nu het moederbedrijf overstapt op modernere techniek, gaat de Scala mee en is het model vernieuwd voor modeljaar 2024.
De Skoda Scala houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar en is daarom zeer ruim. Voor modeljaar 2024 zijn de veiligheid en motoren verbeterd. Ga voor de basisversie, die is goed genoeg.
Plus
- sterke, soepele 1.0 TSI motor
- zeer ruim, ook achterin
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
- hoofdsteunen bij Monte Carlo-versie niet verstelbaar
Conclusie
De Skoda Scala is vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat is deels om concurrerend te blijven en deels om te voldoen aan nieuwe wetgeving op het gebied van veiligheid. De actieve veiligheid is daarom sterk verbeterd, waarbij de vele waarschuwingen hinderlijk (maar verplicht) zijn. Voor wie vaak op slecht verlichte buitenwegen rijdt, zijn de nieuwe LED-matrix koplampen (niet verplicht, dus optioneel) juist een aanwinst. Dankzij het digitale dashboard en de verbeterde motoren is de Scala beter bij de tijd.
De belangrijkste les van de proefrit met de vernieuwde Scala luidt: doe het goed of doe het niet. De nieuwe Monte Carlo-uitvoering en de automaat maken de Scala mooi en comfortabel. Echter, in die topversie is het prijsvoordeel ten opzichte van andere merken gering. Kies daarom voor de basisversie met de eenvoudigste motor en de eenvoudigste uitrusting. Zeker vanaf modeljaar 2024 zijn de uitrusting en prestaties ook dan ruim voldoende, terwijl het prijsvoordeel maximaal is.