Bouwjaar | 01-09-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.771 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-220-LH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.771 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-220-LH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Oostpolder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostpolderweg 11 |
Postcode | 4413 NN |
Plaats | Krabbendijke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 503388 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfoostpolder.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 173 x 147 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.004 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.559 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Aflever pakket 1 (€ 225): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof en een poetsbeurt.
- Aflever pakket 2 (€ 525): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof, een poetsbeurt en 3 maanden garantie.
- Aflever pakket 3 (€ 725): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof, een poetsbeurt en 6 maanden garantie.
- Afleverpakket 4 (€ 925): Nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, een halve tank brandstof, een poetsbeurt en 12 maanden BOVAG garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Deze Skoda Fabia Combi komt uit 2017, werd geleverd van 28-11-2017 tot 28-02-2018 en kostte toen € 16.869,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,9 liter per 100 km en hij weegt 1004 kg. De APK is geldig tot 16-11-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
Welkom bij Autobedrijf Oostpolder.
Bij ons heeft u keuze uit verschillende afleverpakketten, variërend van €225,- tot €925,-.
BOVAG garantie is mogelijk bij auto's boven de €4500,-.
Financieren behoort bij ons tot de mogelijkheid.
Kijk voor meer informatie op www.autobedrijfoostpolder.nl
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf Oostpolder
Oostpolderweg 11
4413 NN Krabbendijke
tel. 0113-503388
Email: post@autobedrijfoostpolder.nl
Internet: www.autobedrijfoostpolder.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.