Bouwjaar | 16-09-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.626 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-306-ZZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-09-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.626 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-306-ZZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Kramer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 1 |
Postcode | 4401 LA |
Plaats | Yerseke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 571699 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdekramer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.141 kg
Laadvermogen: 619 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Seat Leon biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Seat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Het elektrisch bediende panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en frisse lucht in het interieur. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. In deze Seat kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Met navigatiesysteem, sportstuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze auto helemaal compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Seat Leon samen. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. De hill hold control zorgt voor een onbeweeglijke positie bij stilstand op elke helling.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Seat Leon. Bel of mail ons nu voor een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.