Bouwjaar | 26-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.673 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.673 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Poppe Vlissingen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildeweg 22 |
Postcode | 4383 NK |
Plaats | Vlissingen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 424000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopoppe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2018 - sep. 2020
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 184 x 162 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Auto Poppe is uw officieel dealer voor Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, Seat en Skoda voor geheel Zeeland. Met onze merken bieden wij u een uitgebreid aanbod van dealerkwaliteit occasions waarbij ons streven ligt op expertise, kwaliteit en klanttevredenheid. Onze dealerbedrijven zijn gevestigd in Goes, Vlissingen, Terneuzen en Oostburg.
De prijs van deze auto is inclusief BTW, BPM, rijklaarmaakkosten en leges.
*Kijk voor onze interessante afleverpakketten op www.autopoppe.nl.
*Onze occasions worden standaard geleverd met APK, uitgebreide poetsbeurt en vloeistofcontrole.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden. Hoewel de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens te allen tijde voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ateca | Niet beter, wel aantrekkelijker
Seat introduceerde het juiste product op het juiste moment. Precies toen de vraag naar grote, hoge auto's toenam introduceerde Seat drie SUV's in drie verschillende formaten. De middelste daarvan, de Ateca, is het meest populair gebleken. Om dat succes vast te houden is het nodig om de Ateca bij de tijd te houden. Wat heeft Seat verbeterd voor modeljaar 2021?
De Seat Ateca is vernieuwd voor modeljaar 2021. De motoren en het onderstel zijn niet aangepast. Het verschil zit in de vormgeving, de verbeterde semi-zelfrijdende functies en het infotainment-systeem
Plus
- ruim en praktisch
- verdienstelijke rijeigenschappen
Min
- geen verbeteringen in aandrijflijn
- bediening infotainment-systeem niet consequent
Conclusie
Wat heeft Seat aangepast om de Ateca te verbeteren voor modeljaar 2021? Voornamelijk het uiterlijk en de uitrusting. De motoren en het onderstel zijn niet aangepast, waardoor de rijeigenschappen ongewijzigd zijn gebleven. Ook in 2020 is de Ateca daarom een verdienstelijk rijdende auto met een moderne aandrijflijn. Echter, de prestaties, het verbruik of het weggedrag zijn niet beter dan gemiddeld en hier heeft Seat een kans laten liggen.
De aanpassingen aan de uitrusting maken het verschil. De bestuurders-assistenten zijn merkbaar slimmer geworden. De Ateca stuurt, remt en accelereert soepeler wanneer de bestuurder om assistentie vraagt. Tegelijkertijd is de elektronica alerter in echte noodgevallen. Het nieuwe infotainment-systeem is ook een stap vooruit, alhoewel de bediening enige studie vraagt. Het allerbelangrijkste punt is het aangepaste uiterlijk. Hiermee heeft de Ateca dezelfde moderne uitstraling als de meest recente modellen van Seat en is de aantrekkingskracht vergroot.