Bouwjaar | 11-04-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.465 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-SR-KK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 1.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.465 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-SR-KK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RamAz Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Roterij 25 |
Postcode | 4328 BB |
Plaats | Burg-Haamstede |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19640986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.435 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Deze Saab 9-3 Sport Estate komt uit 2006, werd geleverd van 01-04-2005 tot 30-09-2007 en kostte toen € 34.638,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 205 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,9 liter per 100 km en hij weegt 1435 kg. De APK is geldig tot 21-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
Wij ruilen ook auto's in.
Wij kopen ook auto's van particulieren.
Ramaz Auto's eigen toevoegingen,
- Airco
- Terkhaak
- Cruise control
- Half leder half stof
- NAP
- Boekjes aanwezig en bijgehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.