Renault Trafic 2.0 dCi 150 T30 L2H1 Comfort | Parkeersensoren | Vloerplaat | Airco | Navigatie | Apple Carplay

€ 29.400,- excl. BTW

Bouwjaar 28-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 150 T30 L2H1 Comfort | Parkeersensoren | Vloerplaat | Airco | Navigatie | Apple Carplay


€ 29.400,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Koese Sint-Annaland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veilingweg 15
Postcode 4697 RB
Plaats Sint Annaland
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)166 - 653625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokoese-direct.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2022 - 2023
Referentienummer: ##0856

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.899 kg
Laadvermogen: 1.171 kg
GVW: 3.070 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 7.750 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
CO2-uitstoot: 184 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Tenaamstelling

Overige informatie
Basiskleur: wit / zwart

Auto Koese is in de afgelopen 20 jaar uitgegroeid tot de specialist in Franse occasions en daarom helpen wij u graag in de zoektocht naar uw volgende Franse auto. Onze voorraad bestaat uit ruim 250 occasions, waaronder deze Renault Trafic uit 2024.

Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Geen achterportier bij deze Renault Trafic. In plaats daarvan een schuifdeur, die in- en uitstappen vergemakkelijkt. Tot de voorzieningen van deze auto behoren LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. U vindt in deze auto ook airconditioning. Ook buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.

Deze Renault is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Heeft u interesse in deze mooie Renault? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.

WhatsApp met Pieter 0610990520! Dit mag ook 's avonds en in het weekend. 
Auto Koese is een officiële merkdealer. Tevens zijn wij gespecialiseerd in jonge Franse occasions, waaronder de merken Renault, Peugeot en Citroën. 

Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie