Bouwjaar | 03-07-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 102.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 16.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-07-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 102.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Befran |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 23 |
Postcode | 6372 AK |
Plaats | Landgraaf |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5451193 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.befran-bedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.706 kg
Laadvermogen: 1.129 kg
GVW: 2.835 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Renault Trafic 2.0 dCi 120 Pk T27 - Airco/ PDC
= Bedrijfsinformatie =
Befran Bedrijfswagens
Edisonstraat 23
6372 AK Landgraaf
+31 (0)45 545 11 93
info@befran.nl
www.befran-bedrijfswagens.nl
Disclaimer; Ondanks de grote zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden auto's besteed wordt,
kan Befran niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten en/of onvolkomenheden in de gegevens.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!