Renault Trafic 2.0 Blue dCi 170 T30 L2H1 Extra Limited - Zijdeur links - Trekhaak

€ 33.950,- excl. BTW

Bouwjaar 30-08-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dCi 170 T30 L2H1 Extra Limited - Zijdeur links - Trekhaak


€ 33.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-08-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Goes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Anthony Fokkerstraat 77
Postcode 4462 ES
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Modelcode: M9Rg5

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.815 kg
Laadvermogen: 1.255 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
CO2-uitstoot: 186 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Renault focust op innovatie en toekomstgericht rijden, in combinatie met elegante styling en krachtige prestaties. Drive for change, noemen ze dat. En terecht. Met een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak beschikt deze Renault over uitstekende prestaties. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Parkeerschade door openslaande deuren is er niet bij. De schuifdeur wordt dicht langs de zijkant geleid en uitstappen gaat supergemakkelijk. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Met het digitale dashboard kunt u de cockpit-interface naar uw voorkeur instellen. Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico's met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of alles veilig is. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. In deze auto wordt u elke rit opnieuw bijgestaan door een gebruiksvriendelijk navigatiesysteem, terwijl u luistert naar het glasheldere geluid van het audiosysteem met DAB-radio. Geen onnodige spaghetti van oplaadsnoertjes voor de smartphone: deze Renault Trafic heeft een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. De Renault is standaard voorzien van: automatische airconditioning, regensensor en verstelbaar stuur.

In de Renault Trafic heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indommelt. Om dat te voorkomen is deze auto uitgerust met vermoeidheidsherkenning. In deze Renault vinden we verder een dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Renault, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.

=

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie