Bouwjaar | 16-01-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 103.256 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-163-VJ |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 18.255,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 103.256 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-163-VJ |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Moret B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelspoort 6 |
Postcode | 4538 BN |
Plaats | Terneuzen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)115 - 649000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automoret.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 1.225 kg
GVW: 3.070 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Auto Moret Select Afleveringspakket:
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift.
12 maanden Bovag garantie.
Mobiliteitsservice voor 12 maanden.
Poetsen binnen en buiten.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Auto Moret Select (12 maanden garantie); Nieuwe APK
keurige Renault Trafic in de bijzondere combinatie L2H2!
Auto Moret , al ruim 50 jaar uw kwaliteitsdealer in Zeeland. Met 2 locaties bedienen wij u met Oog voor u als klant, Oog voor kwaliteit en Oog voor emotie. Al onze occasions worden standaard, zonder meerprijs, afgeleverd inclusief 12 of 24 maanden Bovag garantie een Onderhoudsbeurt /APK keuring en complete poetsbeurt. Onze occasions zijn vooraf gecontroleerd en hebben een complete onderhoudshistorie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!