Renault Symbioz 1.6 E-Tech hybrid 145 iconic - SolarBay / Harman Kardon

€ 38.950,- incl. BTW

Bouwjaar 27-09-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Renault Symbioz 1.6 E-Tech hybrid 145 iconic - SolarBay / Harman Kardon


€ 38.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-09-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Goes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Anthony Fokkerstraat 77
Postcode 4462 ES
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Vermogen brandstofmotor: 69 kW (94 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.398 kg
Laadvermogen: 527 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Renault wil zich blijvend onderscheiden als koploper in techniek en ontwerp. En dat dan op z'n Frans, natuurlijk. Ook al zeggen ze het in het Engels: 'Drive for change'. We hebben het hier over een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. Elektrisch? Benzine? Bij deze Renault Symbioz kan het allebei. De hybride motor biedt de ideale keuzecombinatie. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Geniet van het uitzicht naar buiten door het riante glazen panoramadak. Als het buiten koud wordt, voelt zo'n verwarmd stuurwiel heerlijk aan. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare ramen achter.

Het personaliseren van uw cockpitinterface is mogelijk met het digitale dashboard in deze auto. De 360 graden camera wordt mogelijk gemaakt door vier camera's die tezamen werken om zo een uitgebreid zicht te bieden, wat van grote waarde is bij het navigeren door smalle straatjes en parkeerplekken. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Ook het geluid aan boord is top-of-the-line. Het high performance audiosysteem levert superieure prestaties. Kabels niet nodig, de draadloze telefoonlader laadt uw smartphone al rijdend bij. En deze auto heeft ook dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry als standaard uitrusting.

Deze Renault is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. Deze Renault Symbioz is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. De actieve dodehoekdetectie minimaliseert het gevaar van ongelukken wanneer u afslaat of inhaalt. In een noodsituat

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Symbioz | Vooroordelen

Autotest | Renault Symbioz Vooroordelen

De Renault Symbioz is een middelgrote gezinsauto met hybride aandrijving. De bagageruimte is zeer groot, de ruimte op de achterbank slechts gemiddeld. Moderne en rijke uitrusting, goed weggedrag.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • Ruim en functioneel
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • middentunnel drukt hinderlijk tegen knie bestuurder
  • matig zicht in binnenspiegel
  • Hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Is de Renault Symbioz meer dan een verlengde Captur en heeft de Symbioz bestaansrecht naast de evengrote Scenic? Ja en ja. Dat antwoord zal niet als een verrassing komen, anders had Renault niet de moeite genomen om een nieuw model te ontwikkelen. Maar het vraagt wel enige studie om er achter te komen wat de meerwaarde precies is.

Het eenvoudigste antwoord is de aandrijflijn. De Renault Scenic is alleen leverbaar als elektrische auto en de Symbioz is de tegenhanger met verbrandingsmotor. Omdat de Scenic vanaf de basis is ontworpen als elektrische auto, was het niet mogelijk om achteraf een verbrandingsmotor in te bouwen. Daarom deelt de Symbioz het platform (en al het plaatwerk tot de b-stijl) met de Captur. De extra lengte komt alleen van extra overhang achter de achterwielen. Deze werkwijze heeft als gevolg dat de ruimte achterin gelijk is gebleven en alleen de bagageruimte echt groter is.

Om van de Symbioz een volwaardige middenklasser te maken, heeft de Symbioz een rijkere en modernere uitrusting dan de Captur. Daarnaast zit de meerwaarde in een achterbank op rails, een elektrisch bedienbare achterklep en een slim glazen dak.

Deel deze advertentie