Bouwjaar | 27-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Goes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Anthony Fokkerstraat 77 |
Postcode | 4462 ES |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Vermogen brandstofmotor: 69 kW (94 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.398 kg
Laadvermogen: 527 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
De veelzijdigheid straalt van deze Renault Symbioz af, met zijn vijf deuren en vijf zitplaatsen. Hij is van het bouwjaar 2024 en op de teller staat 2500 kilometer. Een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie verzorgen de aandrijving van deze SUV. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en LED-achterlichten.
Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
Als bestuurder van deze Renault bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indommelt. Om dat te voorkomen is deze auto uitgerust met vermoeidheidsherkenning. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Renault bovendien autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Om deze Renault echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Symbioz | Vooroordelen
De Renault Symbioz is een middelgrote gezinsauto met hybride aandrijving. De bagageruimte is zeer groot, de ruimte op de achterbank slechts gemiddeld. Moderne en rijke uitrusting, goed weggedrag.
Plus
- prima rijeigenschappen
- Ruim en functioneel
- rijke, moderne uitrusting
Min
- middentunnel drukt hinderlijk tegen knie bestuurder
- matig zicht in binnenspiegel
- Hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Is de Renault Symbioz meer dan een verlengde Captur en heeft de Symbioz bestaansrecht naast de evengrote Scenic? Ja en ja. Dat antwoord zal niet als een verrassing komen, anders had Renault niet de moeite genomen om een nieuw model te ontwikkelen. Maar het vraagt wel enige studie om er achter te komen wat de meerwaarde precies is.
Het eenvoudigste antwoord is de aandrijflijn. De Renault Scenic is alleen leverbaar als elektrische auto en de Symbioz is de tegenhanger met verbrandingsmotor. Omdat de Scenic vanaf de basis is ontworpen als elektrische auto, was het niet mogelijk om achteraf een verbrandingsmotor in te bouwen. Daarom deelt de Symbioz het platform (en al het plaatwerk tot de b-stijl) met de Captur. De extra lengte komt alleen van extra overhang achter de achterwielen. Deze werkwijze heeft als gevolg dat de ruimte achterin gelijk is gebleven en alleen de bagageruimte echt groter is.
Om van de Symbioz een volwaardige middenklasser te maken, heeft de Symbioz een rijkere en modernere uitrusting dan de Captur. Daarnaast zit de meerwaarde in een achterbank op rails, een elektrisch bedienbare achterklep en een slim glazen dak.