Renault Rafale E-Tech Hybrid 200 esprit Alpine Demo - Pack Around Vieuw/ Pack Harman Kardon/ Pack Privilege/ Head-up Display/ Solar Bay Panoramadak
€ 53.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Renault Rafale E-Tech Hybrid 200 esprit Alpine Demo - Pack Around Vieuw/ Pack Harman Kardon/ Pack Privilege/ Head-up Display/ Solar Bay Panoramadak
€ 53.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Goes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Anthony Fokkerstraat 77 |
Postcode | 4462 ES |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2023 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 147 kW (200 PK)
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 471 x 186 x 161 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Renault zoekt de laatste jaren nadrukkelijk het onderscheid op wat betreft innovatie en straalt dat ook duidelijk uit met de slogan 'Drive for change'. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 10 Deze Renault Rafale is vanwege de hybride motor een echte slimmerd. Want u rijdt zowel op brandstof als elektrisch. En dat scheelt in de kosten! Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare ramen achter.
Met het digitale dashboard kunt u de cockpit-interface naar uw voorkeur instellen. Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. Locatie, motorconditie, storingen... via Connected Services krijgt u alle vitale info over de auto door. Ook handig bij pech! Extra opties op deze auto zijn: navigatiesysteem, automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.
Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Ook helpen het dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Rafale | Hoogterecord
Renault heeft een reputatie als het gaat om topmodellen. In het verleden wist Renault te imponeren met de Safrane. Het toonde lef met de Avantime. Het wist te innoveren met de Espace en was modieus met de Vel Satis. Nu komt daar een nieuw topmodel bij. Is de "Rafale" net zo baanbrekend?
De Rafale is het topmodel van Renault. De Rafale is technisch heel gemiddeld en onderscheidt zich daarom met het uiterlijk, de ruimte en de aandacht voor details.
Plus
- daadkrachtige hybride-motor
- zeer ruim
- Uitmuntend weggedrag dankzij vierwielbesturing
Min
- zuinig, maar concurrentie is zuiniger
- matig zicht in binnenspiegel
- vierwielbesturing komt alleen tot zijn recht bij zeer hoge snelheden
Conclusie
Is de Rafale net zo baanbrekend als topmodellen uit het verleden van Renault? Nee, helaas niet. De Rafale is de zoveelste SUV van Renault en deelt bovendien veel techniek met de andere SUV's. Toch heeft de Rafale wel een eigen karakter dankzij de mix van SUV en coupé. Het geavanceerde onderstel met vierwielbesturing zorgt ervoor dat de Rafale zich niet beperkt tot alleen een veelbelovend uiterlijk.
De hybride-aandrijving zorgt voor comfort, prima prestaties en een beschaafd verbruik. Dat maakt de Rafale naast bijzonder ook verstandig. En daar zit het grote verschil met de illustere voorgangers! Die werden weliswaar bewonderd om hun eigenzinnige karakter, maar nauwelijks verkocht. De Avantime en Vel Satis waren zelfs goed voor diepterecords in de verkopen van Renault. Dit keer is innovatiedrang vervangen door stijl, en eigenzinnigheid door functionaliteit, dus moet de Rafale wel een hoogterecord worden.