Renault Master T35 2.3 dCi 165 L3 Bakwagen + Laadlift

€ 39.950,- excl. BTW

Bouwjaar 14-06-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 165 L3 Bakwagen + Laadlift


€ 39.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-06-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Zierikzee
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grevelingenstraat 1-3
Postcode 4301 XZ
Plaats Zierikzee
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)111 - 412529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: jun. 2019 - sep. 2024

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.492 kg
Laadvermogen: 1.008 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
CO2-uitstoot: 344 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 231 per kwartaal

Stijlvol, een tikje gewaagd en met uitstekende rijkwaliteiten: dat is een Franse auto ten voeten uit. Kijk maar eens naar deze Renault Master. Deze auto uit 2024 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 10 kilometer. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder dieselmotor en de handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging zijn aan boord.

Harder en zachter met een druk op de knop: de audiobediening op het stuurwiel maakt het mogelijk. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.

De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Renault Master Brake Assist als remondersteuning.

Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reiniging van de auto is EUR 995,-

Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer altijd bij de verkoper naar de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde opties. Aan de informatie van deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie