Bouwjaar | 22-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.735 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-801-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 20.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.735 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-801-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Goes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Anthony Fokkerstraat 77 |
Postcode | 4462 ES |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2020
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 160 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 581 kg
GVW: 1.918 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem via knoppen op het stuur en middels spraakbediening. DAB-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Renault Kadjar prima parkeersensoren die u een handje helpen. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Deze Renault is voorzien van WIFI-hotspot, keyless entry, lederen stuur en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Kadjar is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Renault Kadjar Brake Assist als remondersteuning. Met voorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
= Bedrijfsinformatie =
De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reiniging van de auto is EUR 995,-
Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer altijd bij de verkoper naar de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde opties.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Kadjar | Op avontuur
De auto-industrie heeft een nieuwe goudmijn aangeboord. Terwijl de autoverkopen afnemen, blijft de vraag naar middelgrote SUV's juist toenemen. Logisch dus dat ook Renault nu een middengrote SUV introduceert. Om uit te vinden waartoe de Kadjar 4x4 in staat is, ging Autozine op avontuur....
Renault combineert de ruimte van een MPV met het avontuurlijke karakter van een SUV in de Kadjar. Een comfortabele, gezinsvriendelijke auto in een spannende verpakking. Vooral de dCi130 motor is goed.
Plus
- moderne, bruikbare techniek
- geslaagde mix tussen SUV en MPV
- comfortabel
Min
- verbruik loopt sterk op bij hoge snelheden
- gering aanbod van apps voor R-Link
Conclusie
Na het overweldigende succes van de Captur introduceert Renault nu de Kadjar. Net als de kleinere Captur is de Kadjar een gezinsauto met het uiterlijk van een terreinauto.
De Kadjar zal op de eerste plaats worden gekozen met het verstand. De Kadjar is ruim, praktisch en dankzij de moderne elektronica comfortabel en veilig. De moderne motoren combineren voldoende prestaties met een bescheiden verbruik. Met name de dCi 130 valt hierbij in positieve zin op.
Tegelijkertijd wordt de Kadjar gekozen met het gevoel. Het uiterlijk en de optionele vierwielaandrijving geven deze gezinsauto een avontuurlijk karakter. Alleen voor Renault is er weinig avontuur aan de Kadjar te beleven, want het is het juiste product op het juiste moment.