![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 24-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.124 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SR-006-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.124 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SR-006-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Toonder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Biezelingsestraat 50 |
Postcode | 4421 BT |
Plaats | Kapelle |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 343631 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autotoonder.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2015 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 160 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.281 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 1.853 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Standaard wordt deze auto afgeleverd met geldige APK, vloeistofcontrole, mattenset, autodocumentatie, RDW-leges en 2 sleutels. Voor € 595,- extra wordt deze auto afgeleverd met een nieuwe APK, complete afleverbeurt aan de hand van historie en onderhoudsschema, indien nodig en van toepassing distributieriem vervangen volgens fabrieksvoorschrift, halve tank brandstof, complete poetsbeurt, 6 maanden Auto Toonder garantie (tenzij anders vermeld) en een mobiliteitspas (12 maanden pech-onderweg service). Voor €395,- extra krijgt u 12 maanden BOVAG garantie op de auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Kadjar | Op avontuur
De auto-industrie heeft een nieuwe goudmijn aangeboord. Terwijl de autoverkopen afnemen, blijft de vraag naar middelgrote SUV's juist toenemen. Logisch dus dat ook Renault nu een middengrote SUV introduceert. Om uit te vinden waartoe de Kadjar 4x4 in staat is, ging Autozine op avontuur....
![Autotest | Renault Kadjar Op avontuur](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3844/renault-kadjar-dci-130-bose-4x4.jpg)
Renault combineert de ruimte van een MPV met het avontuurlijke karakter van een SUV in de Kadjar. Een comfortabele, gezinsvriendelijke auto in een spannende verpakking. Vooral de dCi130 motor is goed.
Plus
- moderne, bruikbare techniek
- geslaagde mix tussen SUV en MPV
- comfortabel
Min
- verbruik loopt sterk op bij hoge snelheden
- gering aanbod van apps voor R-Link
Conclusie
Na het overweldigende succes van de Captur introduceert Renault nu de Kadjar. Net als de kleinere Captur is de Kadjar een gezinsauto met het uiterlijk van een terreinauto.
De Kadjar zal op de eerste plaats worden gekozen met het verstand. De Kadjar is ruim, praktisch en dankzij de moderne elektronica comfortabel en veilig. De moderne motoren combineren voldoende prestaties met een bescheiden verbruik. Met name de dCi 130 valt hierbij in positieve zin op.
Tegelijkertijd wordt de Kadjar gekozen met het gevoel. Het uiterlijk en de optionele vierwielaandrijving geven deze gezinsauto een avontuurlijk karakter. Alleen voor Renault is er weinig avontuur aan de Kadjar te beleven, want het is het juiste product op het juiste moment.