Bouwjaar | 09-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
€ 45.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Goes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Anthony Fokkerstraat 77 |
Postcode | 4462 ES |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 472 x 183 x 165 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.673 kg
Laadvermogen: 687 kg
GVW: 2.360 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Met een SUV als deze hebt u een praktische en ruime auto, maar tegelijk biedt hij ook comfort en rijplezier. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige driecilinder benzinemotor. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Ook is de auto voorzien van: 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, trailer assistent, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Het digitale dashboard is niet alleen enorm fraai en handig, maar draagt actief bij aan een veilige en slimme rit. Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar uw instructies en volgt ze op. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Deze Renault is voorzien van navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst en regensensor.
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Een aanrijding met een andere weggebruiker die zich in uw dode hoek bevindt, heeft meestal ernstige gevolgen, zeker bij kwetsbare verkeersdeelnemers. De actieve dodehoekdetectie helpt dit risico sterk te verkleinen. Met de vermoeidheidsassistent bent u ook op lange ritten veilig op pad. Het systeem geeft een waarschuwing zodra het tijd is voor een pauze. Met voorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag g
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Espace | In de voetsporen van
De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?
De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- zeer ruim
- dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)
Min
- testauto niet vrij van rammels
- niet zo baanbrekend als eerste Espaces
- windruis bij a-stijlen
Conclusie
Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.
Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.
Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.