Renault Clio 1.6 E-Tech Full Hybrid 145 esprit Alpine - Demo

€ 28.950,- incl. BTW

Bouwjaar 12-07-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Renault Clio 1.6 E-Tech Full Hybrid 145 esprit Alpine - Demo


€ 28.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-07-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Goes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Anthony Fokkerstraat 77
Postcode 4462 ES
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2023 - 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Vermogen brandstofmotor: 69 kW (94 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.248 kg
Laadvermogen: 522 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

De Renault Clio, zoals dit exemplaar uit 2024, valt op door de combinatie van zijn ingetogen design, zijn ruime interieur en zijn uitstekende rijeigenschappen. Deze auto heeft 2500 kilometer gelopen. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De conditie van deze auto is 24/7 inzichtelijk dankzij Connected Services. Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen navigatiesysteem aan boord! Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. Ook is de Renault uitgerust met: draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Deze Renault Clio blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Renault bovendien dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie