Bouwjaar | 17-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.221 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-196-VN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.221 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-196-VN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Zierikzee |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grevelingenstraat 1-3 |
Postcode | 4301 XZ |
Plaats | Zierikzee |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)111 - 412529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2020 - feb. 2022
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.057 kg
Laadvermogen: 552 kg
GVW: 1.609 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 575 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Als een gewone kofferbak niet afdoende is, kies dan een hatchback als deze. Door de extra achterdeur is het gemakkelijk laden en lossen. En de achterbank is neer te klappen. De auto is van het bouwjaar 2021 en is van de eerste eigenaar. Met zijn pittige motor stuurt u deze auto vlot door het verkeer heen. Verder is de Renault uitgerust met: LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Deze Renault Clio is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. U bedient het audiosysteem met dab-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Renault u om veiliger te rijden. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reini
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.