Renault Clio 1.0 TCe 90 GPF evolution - Demo - Pack Look 16''/ Achteruitrijcamera

€ 20.950,- incl. BTW

Bouwjaar 31-05-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kenteken Z-229-RJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault Clio 1.0 TCe 90 GPF evolution - Demo - Pack Look 16''/ Achteruitrijcamera


€ 20.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kenteken Z-229-RJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Zierikzee
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grevelingenstraat 1-3
Postcode 4301 XZ
Plaats Zierikzee
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)111 - 412529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.078 kg
Laadvermogen: 502 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 585 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Laat u veroveren door de charmes van deze puur Franse auto. Deze auto uit 2024 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 10 kilometer. Met zijn pittige motor stuurt u deze auto vlot door het verkeer heen. Tot de uitrusting behoren ook LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

Het digitale dashboard rekent mee, denkt mee en rijdt mee. Alle info overzichtelijk in beeld, overal. Kilometerstand? Oliepeil? Accuspanning? Allemaal te zien via de app. Overal. Altijd. Dankzij Connected Services. Het audiosysteem met dab-ontvangst bedient u veilig met knoppen op het stuur. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. En deze auto heeft ook cruise control, airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de ernst van de schade aanzienlijk. Ook helpen het hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inc

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie