Bouwjaar | 23-07-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.389 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 98-LZD-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.389 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 98-LZD-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | V.O.F. VaRaMo Breskens |
Contactpersoon | R van Rattingen |
Adres | Deltahoek 22 |
Postcode | 4511 PA |
Plaats | Breskens |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)117 - 380070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.varamo.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/40 R19
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 196 x 136 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Onze prijzen zijn inclusief afleveringskosten en leges.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot RCZ | Geniaal of gek?
Geniaal en gek liggen soms akelig dicht bij elkaar. Beide durven radicaal te breken met de norm. De gek wordt echter verguisd om de afwijkende ideeën. Het genie wordt er juist om bewonderd en krijgt uiteindelijk navolging. De Peugeot RCZ is ook zo'n twijfelgeval. De auto is nergens mee te vergelijken en roept direct de vraag op: is de RCZ alleen maar anders of daadwerkelijk beter dan de rest?
Wat Autozine betreft de mooiste auto van dit moment. Ook mooi om te rijden, maar niet zo spannend als het uiterlijk doet geloven.
Plus
- briljante, gewaagde, flamboyante en prachtige vormgeving!
- altijd het gevoel een exclusieve auto te rijden
- prima prestaties, uitstekend weggedrag
Min
- dashboard in lichte kleur reflecteert hinderlijk in voorruit
- A-stijl zit hinderlijk in zicht
- audiosysteem ondersteunt geen iPod
Conclusie
Is de Peugeot RCZ een geniale of een gekke auto? Het antwoord is: beide. Alhoewel de term geniaal wel erg hoogdravend is, valt de RCZ onder andere op door de prima motoren. De hier gereden 1.6 THP en 2.0 HDiF leveren beide prima prestaties en zijn toch redelijk zuinig. Het weggedrag van de RCZ is in één woord uitstekend. Bovendien is de RCZ redelijk praktisch voor een coupé. Gezien de prijs is de uitrusting compleet te noemen.
De vormgeving is gek, flamboyant en gedurfd en dat is alleen maar bewonderenswaardig. Bovendien is dit waardoor de RCZ echt boven de middenmoot uitsteekt. Puur rationeel gezien rijdt de RCZ niet beter dan een snelle hatchback, maar dankzij de te gekke vormgeving biedt deze Peugeot wel degelijk meer plezier.