Bouwjaar | 18-02-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.861 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 27-KVL-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-02-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.861 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 27-KVL-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoHans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostpolderweg 1F |
Postcode | 4413 NN |
Plaats | Krabbendijke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83591621 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Max. trekgewicht: 1.550 kg (ongeremd 715 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4500 x 1815 x 1566 cm
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Handel of export. Leuke goed rijdende Peugeot 308 SW. Nette auto rondom zonder schade. Interieur nog reinigen. Complete uitvoering met o.a. cruise, climate, LM velgen en trekhaak. Compleet met boekjes, 2 sleutels en NAP! Zo meeneemprijs!
= Bedrijfsinformatie =
Alle prijzen zijn scherpe internet meeneemprijzen (rijklaar), tenzij anders vermeld. Geopend ma t/m vr van 09:00 tot 17:30 en za van 9:00 tot 12:00 en op afspraak in de avond. Wij zijn niet altijd aanwezig dus graag even bellen voor u komt.
Alle inruil mogelijk, motoren, oldtimers etc. Let op het bezoekadres is Oostpolderweg 1-F. Ondanks dat wij de advertenties met de grootste zorg en zo accuraat mogelijk proberen samen te stellen zijn fouten niet uitgesloten, u kunt hier dan ook geen rechten aan ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.