Bouwjaar | 18-08-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.628 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 19-JRG-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 4.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-08-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.628 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 19-JRG-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kaya |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildeweg 27 |
Postcode | 4383 NJ |
Plaats | Vlissingen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81004351 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfkaya.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Afkomstig van de eerste eigenaar
Dealeronderhouden!
Peugeot 3008 1.6 VTi Premičre Clima Cruise Panorama NAP
- Kenteken: 19-JRG-7
- Merk: Peugeot
- Model: 3008
- APK tot: 24-08-2025
- Tellerstand: 128628 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 5FW
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1374 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 437 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeersensor voor en achter
Infotainment
- Head-up display
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Airco (automatisch)
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Peugeot 3008 heeft 128628 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2009. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Het glazen panoramadak laat u genieten van een wijds uitzicht en meer lichtinval. Verder is de Peugeot uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! De elektronische systemen in deze Peugeot helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur.
Zoals u mag verwachten van deze Peugeot 3008 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Banden moeten altijd op de juiste spanning zijn. Daarom is deze Peugeot 3008 voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem.
Maak nu een afspraak voor een proefrit!
inruil is mogelijk
Autobedrijf Kaya
Gildeweg 27
4383NJ Vlissingen
0681004351
autokaya@zeelandnet.nl
autobedrijfkaya.nl/
Wij zijn geopend van Ma t/m Zat.vanaf 10:00 tot 19:00
Op dinsdag vanaf 12:00 tot 19:00uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.