Bouwjaar | 29-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.840 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 96-KLB-6 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.840 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 96-KLB-6 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kluijfhout |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Karreveld 4 |
Postcode | 4371 GA |
Plaats | Koudekerke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 551991 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 387 x 166 x 145 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 916 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.421 kg
Max. trekgewicht: 1.178 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Aflevering: Onze prijzen zijn inclusief aflevering, nieuwe APK en 6 maanden Bovag garantie. Dus geen bijkomende afleverkosten of garantiepaketten. Dit geldt voor auto's vanaf €4.500,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
In vorm en stijl zijn Franse auto's onovertroffen, bovendien bieden ze uitstekende rijkwaliteiten. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur.
Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn inclusief aflevering en nieuwe APK, zo kunt u ontspannen en met een gerust gevoel van misschien wel uw nieuwe auto genieten. Voor meer informatie kunt u altijd bellen of kom langs voor een vrijblijvende proefrit!
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 12:30 en van 13:00 tot 17:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.