Bouwjaar | 16-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.393 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 86-XJH-1 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.362 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.393 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 86-XJH-1 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.362 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice RoDam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cruijckelcreke 1 |
Postcode | 4491 PS |
Plaats | Wissenkerke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 371477 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicerodam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Te koop aangeboden: Opel Astra GTC 1.4 Turbo. Het betreft een auto uit 2012 met slechts 96.393 km op de teller. Deze GTC is o.a. voorzien van airco, cruise control, elektrische ramen, centrale vergrendeling met afstandsbediening, LM velgen, telefoon voorbereiding, navigatie, multifunctioneel stuurwiel, USB aansluiting, parkeersensoren, armsteun, xenon verlichting en automatische verlichting. Bij de auto zijn twee sleutels en boekjes aanwezig. Bovendien wordt deze auto standaard afgeleverd met een nieuwe APK, afleverbeurt en 12 maanden BOVAG garantie.
Heeft u interesse in deze Opel? Neem dan gerust contact op via 0113-371477
Bij ons betaalt u bij aankoop van een occasion géén afleveringskosten.
Ondanks het feit dat iedere advertentie met zorg door ons wordt samengesteld, is het altijd mogelijk dat deze licht afwijken. Controleer daarom altijd of de opties die voor u van doorslaggevend belang zijn, daadwerkelijk op de auto zitten. Autoservice RoDam kan hier achteraf niet voor aansprakelijk gesteld worden.
Onze showroom is ook geopend op
zaterdag: 10.00u-13.00u en 's middags van 13.00u-16.00u op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.