Bouwjaar | 19-03-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 206.228 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 40-ZL-JJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 206.228 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 40-ZL-JJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Occasion Terneuzen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transportstraat 1J |
Postcode | 4538 AT |
Plaats | Terneuzen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11700658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autooccasionterneuzen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2007 - dec. 2008
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Innovatief design, doordachte techniek en een hoog kwaliteitsniveau zijn typische kenmerken van de Japanse automerken. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! Ook automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.
= Bedrijfsinformatie =
Interesse in deze occasion? Bel dan 0611700658 bij geen gehoor kunt u mijn collega bellen 0653927827. Informeer naar de beschikbaarheid van de auto voor een eventuele proefrit!. Onze occasions worden geleverd met APK mits vermeld in advertentie. U bent van harte welkom, onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en typfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 6 | Zesjes-cultuur
Een zesjescultuur wil zeggen dat men precies genoeg doet om geen klachten te krijgen. Bij Mazda denken ze daar heel anders over. De "6" is namelijk het topmodel van Mazda! En sinds de introductie van het model heeft Mazda continu geluisterd naar de wensen van de klant. Om de "6" nog beter te maken, is de auto zelfs verbeterd voor modeljaar 2015.
Na een facelift is de Mazda6 weer helemaal bij de tijd. De auto overtuigt als topmodel van Mazda met sublieme rijeigenschappen en moderne elektronica.
Plus
- sportieve ondertoon
- moderne techniek
- comfortabel
Min
- mager geluid standaard audiosysteem
- touch screen alleen te bedienen bij stilstaande auto
Conclusie
Een zesjescultuur betekent bij Mazda iets heel anders dan bij de gemiddelde student. De zes is het topmodel van Mazda. En om die titel te kunnen behouden is de auto voorzien van de laatste stand van de techniek. Dat was nodig, want inmiddels ging de Mazda3 verder op mechanisch vlak en had de kleine Mazda2 geavanceerdere elektronica aan boord.
In vergeklijking met soortgelijke auto's van andere merken biedt de Mazda6 nu alles wat mag worden verwacht op het gebied van afwerkingskwaliteit, comfort en veiligheid. Op motorisch gebied onderscheidt Mazda zich door nadrukkelijk niet te kiezen voor kleine motoren, maar door bestaande techniek te verfijnen. Als het gaat om de rijeigenschappen had de Mazda6 al een voorsprong en die is dankzij het vernieuwde onderstel alleen maar vergroot.