Bouwjaar | 07-07-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.835 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 24-RP-SR Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-07-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.835 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 24-RP-SR Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wim Dijkgraaf Autoservice |
Contactpersoon | W Dijkgraaf |
Adres | Achterstraat 1-5 |
Postcode | 4306 CS |
Plaats | Nieuwerkerk |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)111 - 641364 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | wimdijkgraaf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 176 x 167 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.370 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Nette Mazda 5 in 7 persoons uitvoering met mooi lage km stand !
Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 182 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,4 seconden.
Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,9 liter per 100 km en hij weegt 1370 kg.
De wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
Getoonde prijs is incl nieuwe APK , onderhoudsbeurt en rijklaar maken
Inruil mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 5 | Platonische liefde
Een gezinsauto moet ruim, praktisch, ruim, veilig en ruim zijn. Mazda profileert zich als een merk dat sportieve auto's met een elegant Japanse vormgeving bouwt. Het lijkt alsof het karakter van een Mazda en de kenmerken van een gezinsauto nauwelijks zijn te verenigen. De nieuwe Mazda5 belooft echter het beste van beide te combineren. Is dat gelukt?
De Mazda5 is een MPV volgens Mazda: ruim en praktisch, maar zonder het rijplezier te vergeten. De schuifdeuren maken de Mazda5 extra kind-vriendelijk.
Plus
- ruim en praktisch
- rijdt als een gewone personenauto
- kindvriendelijk dankzij schuifdeuren
Min
- vliegtuigtafeltjes drukken hinderlijk tegen knie achterpassagier
- weinig aandacht voor navigatie, communicatie en entertainment
Conclusie
Mazda belooft dat de tweede generatie Mazda5 ruim, praktisch en veilig is, maar tegelijkertijd ook even elegant en sportief als alle andere modellen. Die belofte wordt grotendeels waargemaakt. De rijeigenschappen zijn goed, zij het niet zo goed als die van bijvoorbeeld een Mazda6. In vergelijking met de concurrentie zijn de prestaties gemiddeld, terwijl het verbruik juist lager is dan gemiddeld.
Als het gaat om ruimte en praktische mogelijkheden overtuigt de Mazda5 het meest. Daarbij maken de schuifdeuren de auto bijzonder kindvriendelijk. Binnen de grenzen van een MPV biedt de 5 ook enige elegantie en dat is bijzonder in dit segment.
Een rijder van de vorige generatie Mazda5 verwoordde het zo: dit is geen auto om verliefd op te zijn, maar ik ben er wel steeds meer van gaan houden. Dat zal nog sterker gelden voor deze tweede generatie!