Land Rover Range Rover Sport P635 SV Edition One Flux Silver EXPORT PRICE
€ 226.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 31-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.551 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 466 kW (635 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.551 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 466 kW (635 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Ventura B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marquesweg 7 |
Postcode | 4462 HD |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 215415 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoventura.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2023 - apr. 2024
Technische informatie
Koppel: 750 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 290 km/u
Ledig gewicht: 2.560 kg
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Energielabel: G
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
AUSFUHRPREIS OHNE UMSATZSTEUER, OHNE BPM
AUSFUHRPREIS OHNE MWST., OHNE BPM
AUSFUHRPREIS EX TVA, EX BPM
Es gab nur eine begrenzte Anzahl von Optionen für die Edition One Version zu bestellen, diese Edition One kommt mit den folgenden (extra) Werksoptionen;
- Range Rover Sport P635 SV Edition One.
- Flusssilber metallic
- SV Carbon Fibre Exterior Pack - Ausführung in Twill Carbon Gloss.
- Motorhaube - Sichtbare Carbonfaser-Glanzoberfläche.
- Sitzpolsterung aus perforiertem Windsor-Leder in Ebony mit Interieur in Ebony/Ebony.
- Hintere Rückenlehne in SV Carbon Fibre Finish.
- Dachhimmel SV Bespoke in Wildleder Ebenholz.
- Innenverkleidung in SV Carbon Fibre.
- Carbon-Keramik-Bremsanlage mit gelben SV Carbon-Keramik-Bremssätteln.
- Motorabdeckung in Kohlefaseroptik.
- Kälte-Klima-Paket.
Beheizte Windschutzscheibe.
Beheizte Windschutzscheibenwaschanlage.
Beheizter Lenkradkranz.
- Panoramaglasdach mit Schiebe-/Ausstellfunktion im vorderen Bereich.
- Elektrisch ausfahrbare/klappbare Anhängerkupplung.
- Fortschrittlicher Abschleppassistent.
- Meridian(TM) Signature Audiosystem mit 29 Lautsprechern, einem Zweikanal-Subwoofer und einem 1.430-Watt-Verstärker.
- Kabelloses Apple CarPlay®.
- Kabelloses Android Auto(TM).
- Schlüsselloser Zugang.
- Adaptiver Tempomat mit Lenkassistent.
- Allradlenkung.
- Schalthebel mit beleuchteter Einfassung.
- Head-Up-Display.
- ClearSight Rückspiegel.
- Verbundglas für die vorderen und hinteren Türfenster und die hinteren Seitenfenster.
Sind Sie an diesem Range Rover interessiert? Wenn ja, kontaktieren Sie unsere Verkaufsberater für ein Beratungsgespräch.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!