Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE Grijskenteken Ex BTW

€ 99.750,-

Bouwjaar 19-06-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 1.211 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE Grijskenteken Ex BTW


€ 99.750,-

Algemeen

Bouwjaar 19-06-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 1.211 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Ventura B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Marquesweg 7
Postcode 4462 HD
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 215415 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoventura.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: sep. 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.600 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 302 cm

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Deze zeer rijk uitgeruste Land Rover Defender P400e X-Dynamic HSE is nieuwe met als buiten kleur Carpathian Grey.

Let op! Grijs kenteken, Ex BTW

- Cold Climate Pack (verwarmbare voorruit, verwarmde ruitensproeiers, hogedruk koplampsproeiers en leder bekleed stuurwiel met verwarmbare stuurwielrand)
- Elektrisch wegdraaibare trekhaak
- 22 inch lichtmetalen velgen
- Black Pack
- Stoel verwarming & Ventilatie
- Stuurwiel verwarming
- Adaptive cruise controle
- Roof rails Black
Heeft u interesse in deze Land Rover? Neem dan contact op met onze verkoopadviseurs voor een adviesgesprek en proefrit.

Rijklaar-maken € 1499,-;
- Technische controle
- Vloeistoffen aangevuld
- Halve tank brandstof
- Professioneel gepoetst
- Onderhoudsbeurt volgens schema*

Mogelijk eist uw verzekeraar een aanvulling op bestaande startonderbreking- en of alarmsysteem.

>> AutoVentura Goes

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie