Bouwjaar | 17-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.863 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-478-RR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 18.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.863 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-478-RR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koppejan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Domburgseweg 18 |
Postcode | 4357 BB |
Plaats | Domburg |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 581487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokoppejan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 167 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
De 2016 Jeep Renegade 1.4 MultiAir Freedom is een compacte SUV met een eigenzinnig, robuust design dat typisch is voor Jeep. De 1.4 MultiAir-motor biedt een goede balans tussen prestaties en efficiëntie, ideaal voor zowel stedelijke ritten als avonturen buiten de stad. De Freedom-uitvoering voegt extra comfort toe met functies zoals cruise control voor ontspannen rijden op de snelweg, verwarmde stoelen en stuur voor koude dagen, en parkeersensoren (PDC) die het inparkeren eenvoudiger maken. Dit maakt de Renegade een praktische en comfortabele SUV met een stoere uitstraling.
Afleverpakket €695,- .
Afleverpakket omvat o.a. onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, nieuwe APK, aircoservice, halve tank brandstof, reiniging van het interieur en exterieur, eventueel vrijwaren van de inruilauto.
Een BOVAG garantie van 12 maanden is in overleg mogelijk.
Het is mogelijk dat de toegevoegde advertentietekst/opties licht afwijken van de opties/accessoires die werkelijk op de auto zitten. Er kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Wij van Autobedrijf Koppejan kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.