Bouwjaar | 24-08-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.805 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 78-XR-KX Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-08-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.805 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 78-XR-KX Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kapelle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fleerbosseweg 11 |
Postcode | 4421 RR |
Plaats | Kapelle |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48698121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkapelle.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mooie sportieve Honda Civic met volledige onderhoudshistorie, alle boekjes, facturen en sleutels.
Honda Civic 1.8 Type S Sport
- Kenteken: 78-XR-KX
- Merk: Honda
- Model: Civic
- APK tot: 21-12-2024
- Tellerstand: 163805 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R18A2
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1166 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 427 cm
- Hoogte: 1460 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Verlaagd
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Microvezel bekleding
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Sportuitlaat
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Sportieve Honda Civic met volledige onderhoudshistorie, alle boekjes en sleutels. De auto heeft een sportuitlaat (beschaafd geluid) en is verlaagd. Alle originele onderdelen zijn aanwezig incl. set lichtmetalen velgen met winterbanden.
Inruil mogelijk. Financiering mogelijk. Ondanks dat wij de advertenties met de grootst mogelijke zorg maken zijn druk en zet fouten onder voorbehoud.
Alle auto's zijn op afspraak te bezichtigen in zowel Kapelle als Serooskerke Walcheren.
Autobedrijf Kapelle
Fleerbosseweg 11
4421 RR Kapelle
0648698121
verkoop@autobedrijfkapelle.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.