Bouwjaar | 02-11-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.520 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PH-168-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.520 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PH-168-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bekker |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verrijn Stuartweg 31 |
Postcode | 4462 GE |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 218047 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ford Fiesta 1.25 Titanium
- Kenteken: PH-168-Z
- Merk: Ford
- Model: Fiesta
- APK tot: 30-06-2025
- Tellerstand: 85520 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1242 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: SNJB
- Vermogen: 60 kW / 82pk
- Ledig gewicht: 941 kg
- Max. trekgewicht: 600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: City pakket
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Parkeersensor achter
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Achterspoiler
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Verwarmde voorruit
Infotainment
- Audio installatie
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Deze Ford Fiesta komt uit 2010, werd geleverd van 01-10-2008 tot 31-05-2011 en kostte toen € 12.912,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 60 kW (82 PK) en een cilinderinhoud van 1242 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 168 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,6 liter per 100 km en hij weegt 941 kg. De APK is geldig tot 30-06-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
AUTOBEDRIJF BEKKER GOES
Voor APK en onderhoud aan uw auto gaat u naar Autobedrijf Bekker. De twee drijfveren Jeroen Bekker en Arjan van Manen vormen inmiddels 7 jaar lang het betrouwbare en onafhankelijke autobedrijf voor Goes en omstreken!
Autobedrijf Bekker is in 2010 gestart aan de Smithweg in Goes. We zijn een RDW erkend bedrijf, universeel en onafhankelijk: Ieder automerk, bedrijfswagen of camper is van harte welkom voor APK-keuringen, nieuwe banden, regulier onderhoud en reparatie.
Bij ons kunt u terecht voor een en professioneel maar bovenal eerlijk advies. We beschikken ov
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.