Bouwjaar | 16-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.859 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-378-RP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.859 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-378-RP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Burg Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mr. F.J. Haarmanweg 53-C unit J |
Postcode | 4538 AN |
Plaats | Terneuzen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48630963 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 174 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.063 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.670 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
ABS
Achterbank in delen neerklapbaar
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) side voor
Airco automatisch
Anti Blokkeer Systeem
Anti Slip Control
Armsteun voor
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
Bandenspanningscontrolesysteem
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Binnenspiegel automatisch dimmend
Boordcomputer
Brake Assist System
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels verwarmbaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Chroom delen exterieur
Connected services
Cruise control
Dimlichten automatisch
Electronic Brake Distribution
Electronic Stability Program
Elektrische ramen voor
ESP
Grootlicht-assistent
Hill hold-functie
LED achterlichten
LED dagrijverlichting
Lederen stuurwiel
Lendesteunen (verstelbaar)
Mistlampen adaptief
Mp3-speler
Multimedia-voorbereiding
Radio
Regensensor
Rijstrooksensor met correctie
Sportstoelen
Spraakbediening
Start/stop systeem
Startblokkering
Stuur verstelbaar
Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Telefoonintegratie premium
Traction control
Verkeersbord detectie
Vermoeidheids herkenning
Versnellingspook
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.