Bouwjaar | 16-12-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.364 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-TP-HB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-12-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.364 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-TP-HB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Goes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dirk Dronkersweg 20 |
Postcode | 4462 GA |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 251919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autogoes.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Fiat Punto 1.2 Classic Edizione Airco Cruise
- Kenteken: 78-TP-HB
- Merk: Fiat
- Model: Punto
- APK tot: 04-06-2025
- Tellerstand: 136364 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1242 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 199A4000
- Vermogen: 48 kW / 65pk
- Ledig gewicht: 1005 kg
- Max. trekgewicht: 900 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 403 cm
- Hoogte: 1490 cm
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Afleverpakketten
Auto Goes
Dirk Dronkersweg 20
4462GA Goes
0113-251919
info@autogoes.nl
autogoes.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.