Dacia Duster 1.0 TCe 100 ECO-G Expression - Pack Verwarming

€ 28.950,- incl. BTW

Bouwjaar 28-09-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Dacia Duster 1.0 TCe 100 ECO-G Expression - Pack Verwarming


€ 28.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Zierikzee
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grevelingenstraat 1-3
Postcode 4301 XZ
Plaats Zierikzee
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)111 - 412529 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 163 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 181 x 165 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.251 kg
Laadvermogen: 514 kg
GVW: 1.765 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 675 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

De krachtige lijnen van deze SUV springen direct in het oog. Een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak verzorgen de aandrijving van deze SUV. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Bij deze Dacia Duster is aan alles gedacht, tot en met een verwarmd stuurwiel aan toe. Tot de uitrusting van deze Dacia behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

De indeling van het digitale dashboard is zo ingericht dat u met één blik precies weet wat u weten wilt. Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Houdt uw ogen op de weg en uw handen aan het stuur. Het audio-installatiesysteem met dab-ontvangst bedient u vanaf het stuurwiel. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Dacia is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. Ook is de Dacia uitgerust met: airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Het rijden met deze Dacia wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Dacia. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent. In deze Dacia vinden we verder een hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Een proefrit maken met deze Dacia Duster? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

D

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie