Bouwjaar | 17-02-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 240.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-674-SR |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 240.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-674-SR |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ML Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voltaweg 21 |
Postcode | 4338 PS |
Plaats | Middelburg |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46830085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Kleur: Onbekend metallic
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.543 kg
Laadvermogen: 688 kg
GVW: 2.180 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 per kwartaal
Merk: Citroen
Model: Jumper
Carrosserie: Bedrijfswagen
Bouwjaar: 2016
Brandstof: Diesel
Kilometerstand: 240.352
Transmissie: Handgeschakeld
Hierbij bieden wij u Citroen Jumper aan , auto rijd en schakelt zoals het hoort, heeft opties zoals 3zits, elektrische ramen, centrale deurvergrendeling, trekhaak, verstelbaar stuur & nog veel meer, auto is altijd netjes onderhouden en word afgeleverd met een nieuwe apk.
Ideaal bus om, om te bouwen tot camper
Onderhoudsboekjes Aanwezig en Nationale Autopas aanwezig
APK: NIEUW
Inruil is mogelijk bij ons
WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN
MLAuto's
Voltaweg 21
4338PS Middelburg
tel: 06 46 83 00 85
Wilt u alleen wat informatie? Dan kunt u ons gerust even bellen, wij staan u graag te woord. Voor een bezichtiging of een proefrit, bel dan even voor een afspraak! Mocht u door u werk overdag niet kunnen, dan kunt u ook in de avond uren langskomen op afspraak of eventueel op zondag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.