Bouwjaar | 31-05-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 157.672 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-VGX-4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 157.672 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-VGX-4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Benelux |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groenewoudsedijk 8B |
Postcode | 3528 BG |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 86165386 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbenelux.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.881 kg
Laadvermogen: 1.119 kg
GVW: 3.000 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Inruil is mogelijk.
Mvg Autobedrijf Benelux
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Benelux een vertrouwde Autobedrijf in Utrecht Bij ons kunt u terecht voor occasions van diverse merken en type auto's. Tevens hebben wij voor de kleinere beurs een ruime keuze en kunt u bij ons terecht. Desgewenst is er ook de mogelijkheid om uw huidige auto bij ons in te ruilen. Naast persoonlijk advies op maat en een uitgebreide service verzekeren wij u ook de beste prijzen. Wij heten u van harte welkom bij Autobedrijf Benelux en nodigen u uit om vrijblijvend auto's te bezichtigen onder het genot van een kop koffie. Wij zijn helaas sporadisch bereikbaar via marktplaats / Whatsapp bel Gerust, wij werken allen op afspraak 0686165386 Tot snel bij Autobedrijf Benelux
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.