![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 19-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 61.622 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-568-SR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 61.622 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-568-SR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koppejan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Domburgseweg 18 |
Postcode | 4357 BB |
Plaats | Domburg |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 581487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokoppejan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving
Actieradius: 411 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 255/50 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 163 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 3.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 95 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 50 km actieradius per uur, compleet vol in 26 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 424 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 19 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,114355231144 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
De Audi E-tron 55 quattro is een indrukwekkende elektrische SUV met een batterijcapaciteit van 95 kWh, die zorgt voor een ruim rijbereik. Met zijn krachtige elektromotoren biedt de E-tron een soepele en dynamische rijervaring. De quattro vierwielaandrijving zorgt voor uitstekende grip en stabiliteit onder verschillende rijomstandigheden. Enkele opvallende kenmerken van deze uitvoering zijn: Adaptive Cruise Control (ACC), dat een veilige afstand tot je voorligger bewaart en rijstress vermindert; Apple CarPlay, waarmee je eenvoudig je iPhone kunt verbinden en gebruiken via het infotainmentsysteem van de auto; het Bang & Olufsen (B&O) geluidssysteem, dat een uitstekende geluidskwaliteit biedt; en het panoramadak, dat voor een gevoel van ruimte en licht in het interieur zorgt. De Audi E-tron 55 quattro combineert luxe, technologie en elektrische kracht, waardoor het een aantrekkelijke keuze is voor wie op zoek is naar een milieuvriendelijke maar toch prestatiegerichte SUV.
Afleverpakket €695,- .
Afleverpakket omvat o.a. onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, nieuwe APK, aircoservice, halve tank brandstof, reiniging van het interieur en exterieur, eventueel vrijwaren van de inruilauto.
Een BOVAG garantie van 12 maanden is in overleg mogelijk.
Het is mogelijk dat de toegevoegde advertentietekst/opties licht afwijken van de opties/accessoires die werkelijk op de auto zitten. Er kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Wij van Autobedrijf Koppejan kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
![Autotest | Audi e-tron Audi's eerste](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/262/audi-e-tron.jpg)
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.