![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.867 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-TBN-38 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.867 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-TBN-38 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf P. van Beek & Zn. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostpolderweg 1c |
Postcode | 4413 NN |
Plaats | Krabbendijke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 503181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pietvanbeek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.555 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De S-Line styling geeft dit model een elegante en opvallende uitstraling. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.
De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. Switchen van radiozender of het geluid dempen - het gaat gemakkelijk en veilig dankzij de audiobediening op het stuur. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. Met cruise control rijdt u rustiger en meer ontspannen, en bovendien zuiniger. Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn sportstuurwiel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Natuurlijk bent u van harte welkom om deze Audi in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
= Bedrijfsinformatie =
Afleveringsbeurt: 150 eur extra.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
![Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4139/audi-a1.jpg)
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!