Bouwjaar | 01-07-2004 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.490 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2004 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.490 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sako Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hudsonweg 22 |
Postcode | 4462 HJ |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 405005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sakocars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.559 kg
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 16,1 l/100km (1 op 6,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Prijs betreft incl onderhoudsbeurt volgens schema.
Uw mogelijkheden bij Sako Cars:
- Financiering mogelijk
- Garantiemogelijkheden
- Wij kunnen 24/7 ter plekke uw voertuig tenaamstellen.
- Aan huis levering
- Inruil altijd mogelijk!
- Betaling per pin of contant mogelijk
- Wij zijn op werkdagen geopend vanaf 9:00 tot 19:00 (later tijdstip ook mogelijk op aanvraag)
- Stuur uw inruilverzoek via marktplaats, e-mail of WattsApp 06-36136522
Trefwoorden: Audi, A4, S4, A6, S6, limousine, Stationwagen, 3.2, 4.2, 5.0, V10, RS6, RS4, S-line pakket, Proline, Pro-line, dubbel S-line, sportstoelen, 256 PK Audi A1, S1, A2, A3, S3, RS3, A4, S4, RS4, A5, S5, RS5, A6, S6, RS6, A7, S7, RS7, R8, coupe, sportback, station, variant, 1.2, 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.5, 3.0, 4.2, 5.0, v6, v8, v10, v12, A1, A3, S3, RS3, A4, S4, RS4, A5, S5, RS5, A6, S6, RS6, A7, S7, RS7, A8, S8, R8, R32, R36, DTM, Pro Line S, Ambition, S-line, S line, HGP Turbo, VAG, Biturbo, ABT, AMG, Brabus, Nismo, GT-R SQ5 n53 n54 twinturbo bmw power
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan 350Z | Asfaltridder
Ooit werden computerspellen gebaseerd op films. Maar gaandeweg zijn de rollen omgedraaid. Lara Croft's Tombraider is het bekendste voorbeeld van een film naar aanleiding van een computerspel. Ook ringtones werden ooit afgeleid van bestaande liedjes, terwijl muzikanten nu speciaal nummers opnemen als beltoon. Autozine ging zelfs een stap verder en begon als Internet- magazine, zonder ooit op papier uit te komen. Nu maakt Nissan een auto naar het voorbeeld van een computerspel. De Nissan 350 Z is in een speciale GT4-editie leverbaar naar de raceauto in het Playstation spel "Gran Turismo 4".
De GT4 is nog sneller en nog spannender dan een standaard Nissan 350Z. De GT4 is afgeleid van het gelijknamige computerspel, maar echt rijden blijft toch leuker!
Plus
- sublieme wegligging
- de bruutste stuurmansauto in z'n klasse
- veel binnenruimte voor een coupe
Min
- alleen mechanische aanpassingen, geen gadgets
- voelt groot en massief
- lastig te overzien bij achteruit inparkeren
Conclusie
De Nissan 350 Z was de bruutste en puurste sportwagen in z'n klasse en is dat in GT4-uitvoering nog steeds. Maar ondanks de agressieve verschijning is deze speciale editie niet merkbaar sneller. De modificaties hebben de auto juist minder rauw gemaakt en geven deze coupé meer raffinement wat het dagelijks leven aangenamer maakt. Daarbij biedt de 350 Z opvallend veel hoofdruimte en bagageruimte voor een coupé. Als alle remmen los mogen is deze asfaltridder in de extremen nog sneller dan de gewone versie. Daar kan geen computerspel aan tippen, maar het is een prima inspiratiebron.